از سال ۱۳۹۸ که بخش تولیدی هلدینگ کیمیا فرد پویا با برند «کیمیا فرد» شروع به کار کرده است همواره در تلاش بوده که محصول باکیفیت و مورد نیاز مشتری را به بازار معرفی کند. در همین راستا یکی از اولین محصولات آن، خیارشورتخمیری است که اسفندماه ۹۹ به بازار عرضه شده است و جزء معدود خیارشورهای تخمیری دارای پروانه بهره‌برداری و پروانه ساخت است.

خیارشورهای تخمیری «کیمیافرد» در انواع ویژه و سوپرویژه و در گروه‌های فلفلی و حلقه‌‌ای به بازار معرفی می‌شوند و پیش‌بینی می‌شود نوع حلقه‌ای آن که برای اولین بار معرفی شده مورد توجه ویژه قرار گیرد.

قابل ذکر است که در فرایند تولید خیارشورهای تخمیری، باکتری‌های پروبیوتیک تولید می‌گردد که برای سلامتی مفید هستند. از جمله مزایای این نوع از خیارشور کمک به کاهش وزن، پشتیبانی از سیستم عصبی مرکزی، طراوت پوست، کاهش خطر ابتلا به پارکینسون و کمک به پیشگیری از سرطان روده بزرگ است.

ترشی سالاری از دیگر محصولات تولیدی کیمیافرد است که محتویان آن شامل گل‌کلم، هویج، خیار، پیاز، به، بادمجان، کلم قرمز، کرفس، سیر و سبزیجات معطر و ادویه‌هاست و همین تنوع، مزه خوشایندی به آن داده است.

انواع دیگر ترشی، زیتون و همچنین آردهای غذایی، محصولات دیگر کیمیا فرد هستند که پس از طی مراحل تولید و بسته‌بندی در آینده نزدیک در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهند گرفت.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *